CN|EN

把握行业动态 了解前沿信息

年味渐浓,澳美铝业喜迎新春
字体大小:

  牛年新春到来的脚步已经越来越近,澳美铝业的各个区域也陆续添上了喜庆的色彩。

  The Year of the“Ox”is approaching.Festival decoration has been fixed by last week in PMI.

  大门口-大红灯笼高高挂。

  Red lanterns at the entrance of PMI.

  陪伴澳美成长的树木,摇身一变成为了许愿树。

  A wishing Tree decorated by red lanterns.

  办公楼大堂,巨大的桃花已经开始绽放。

  Peach tree is blossoming in the office lobby.

  公司处处洋溢着新春气氛。

  Atmosphere of spring festival is full of everywhere.

  新春佳节是中国一年中最重要的节日,今年由于疫情防控需要,众多澳美人响应号召,坚守岗位,留在本地过年。感谢澳美人的付出,希望大家在公司也感受到节日的氛围,与家人或者同事度过平安祥和的春节。

  Spring Festival is the most important festival in China.As the prevention of covid-19,many PMI staffs chose to stay in Foshan and stuck to their posts.Much appreciate and wish everyone could feel at home during this period in PMI.


更新日期:2021-02-07 | 返回 | 关闭
此文关键字:
免责声明:

  1.除特别注明外,本网站的所有资料均搜集于互联网或由会员发布,不代表本站立场,本站亦不对资料的完整性和准确性负责。网站上的资料仅供行业人士交流学习使用,请勿用于任何商业用途,否则产生的一切后果将由用户自己承担。

  2.本网站为非营利性资源整合平台,刊载信息仅为便于行业人士交流学习使用,版权归作者所有。如果刊载的信息侵犯了您的权利,请作者来信来电告知,本网核实后会马上删除相关内容。